Alla inlägg den 20 maj 2017

Av Jenny - 20 maj 2017 06:57

Ja det var jag i Onsdags, i alla fall om man frågar sonen*s*

Jordens mest pinsamma mamma, det var jag det =)


                  


Men jag måste erkänna att det var lite kul *s*

Ja vad har jag nu hittat på kan man ju undra, för vad kan en mamma göra som får en 16 åring att himla med ögonen..


Jo hon kan gå upp och knacka på dörren när hon kommer hem, vilket i sin tur inte låter så farligt, helt normalt faktiskt.

-Hej jag är hemma nu..


Men kanske inte när han har flickvännen hemma på besök för första gången *s*

Mannen ringde när jag var på jobbet och talade om att sonen hade flickvännen med sig hem, vilket gjorde mig så glad, men samtidigt så frustrerad, jag hade ju ringträningen efter jobbet och det innebär ju att jag inte är hemma förens kl 20 .. Och jag ville ju träffa tjejen =)


Men jag blev glatt överraskad när jag kom hem, för hon var kvar, vilket betydde att jag var tvungen att gå upp och tala om att jag var hemma *s*


Minen jag fick av sonen när jag öppnade dörren till rummet var oslagbar, himlandet med ögonen sa en del de med.. Man jag lovar att jag knackade först och väntade innan jag öppnade dörren ;)


Ja jag erkänner, jag blev nog kvällens töntigaste mamma *s* Men en sådan glad mamma, första tjejen som har följt med hem, nu ska jag inte säga att han har haft många tjejer, men en eller två.

Men som sagt, detta är den första han tagit hem till "mamma".

Men han ska vara glad att jag inte sprang upp och erbjöd dem bullar och saft *s*

                                                  
         


Men den bästa kommentaren den kvällen kom i alla fall från en väldigt glad son..


-Mamma, vi bråkar redan, jag och *anna..


Vilket fick mig att titta upp..


-Vi bråkar om vem som är gulligast....


Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards