Alla inlägg den 28 maj 2017

Av Jenny - 28 maj 2017 17:29

I kropp och knopp, nu behöver jag helg =)


Den här helgen har gått alldeles för fort, men vi har hunnit med mkt!

Shopping inför avslutningen som är på intågande i rasande fart.

                            


Mat beställd och familjen kommer att vara samlad =)

Ja vi kommer att vara hela familjen samlad, ser fram emot det faktiskt, Mormor & Morfar, moster och kusiner =)

För hur många gånger slutar de 3an och 9an? 


Vi har rensat ogräs och städat bilar, insidan ut och självklart tvättat och städat hemmet.

Så nu behöver jag helg!


                     


Men självklart så har vi även hunnit med att njuta av det vackra vädret.

Vi har haft kvällsmys vilket innefattat grillning och spelkväll, iaf i fredags *s*

I lördags så blev vi av med dottern som sov hemma hos en kompis =) Men vi han iaf göra Valbo vilket innebar en hel del shoppande, för när hon är på humör så är det bara att hänga på!

Hon har blivit så lång min lilla tjej, och mode inriktad, nu ska det vara trasiga jeans och jeans shorts, tuffa tröjor, gärna sådana som man visa axeln i.

Vi har tagit klivet ifrån barnavdelningen och upp på vuxen. Small är idag en passande storlek, iaf på längden, midjan när det kommer till byxor är en aningen stor.

Vi besökte Lager 157 och gjorde en hel del fynd där, vet inget om kvalitén men det återstår att se.

                                                   


Nu ska jag ta och samla krafterna för att få ihop resultaten och bilderna med text till kommande deadline till spalten i Hundsport... Wish me luck....

Av Jenny - 28 maj 2017 13:21

eller ska jag säga vår dag, mammornas dag.

Nu tycker ju jag att varje dag är mammas eller pappas dag, men visst är det kul att ha en dag där man blir lite extra uppmärksammad =)


                                           


Tänk att få bli kallad mamma.
Tänk att ha turen att få bli just er mamma. 
Tack mina älskade barn för att jag fick bli just eran mamma

 


                                

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards