Alla inlägg den 3 augusti 2017

Av Jenny - 3 augusti 2017 06:30

Ja bara för att det är semester så inne bär det ju inte att jag sover längre =)

Jag har aldrig varit någon sjusovare, inte heller någon natt människa, utan jag går gärna och lägger mig "tidigt" för jag vet att jag ändå inte kommer att sova längre på morgonen.

Den andra maskinen med tvätt är redan igång och solen skiner, så förhoppnings vis så håller det i sig så att vi kan ta en tripp till stranden.


Nu är vi iaf hemkommen efter 5 härliga dagar i Enköping och med syster/ moster.

Vi har jagat Pokemon och varit på kryssning & en shopping tur till Västerås, ja vi var tom och badade i Bredsand =)

Ja en väldigt glad och nöjd för att inte säga trött tjej här hemma, gissar att hon kommer att sova länge.


Bilderna säger nog sitt =)


     

När vi kom fram i Lördags så var det ju den obligatoriska måltiden ifrån Chop Chop, och den intogs med syrran på hennes jobb =)

         


Båt resan med Cinderella gav oss vackert väder och en massa mys


       


                                    


                                    


                                    


                                    

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards