Alla inlägg den 11 augusti 2017

Av Jenny - 11 augusti 2017 18:13

När man besöker Enköping så ska man passa på med att gå längs med kanalen eller bara strosa runt i utkanten av centrum.

För även om det byggs mycke och tight så behåller de små grönområden och håller dem välskötta.

Ja jag ska inte sticka under stolen med att jag är sugen på att flytta tillbaka, tom dottern trivdes och pratade om att flytta dit, men hon behövde tänka när hon fick veta att de inte hade ngn bandy, men visst , hon kunde ju alltid börja i Västerås, och ja ni kan ju gissa er till blicken jag fick och så sa hon till mig att det inte är fint att svära ;)


Nästa gång jag är ner så ska jag ta en ordentlig foto runda ( utan att jaga Pokemon), genom grönskan och deras välskötta rondeller så att ni verkligen får en syn av hur vackert det är =)


           


       

      

         

       

       

        





Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards