Alla inlägg den 28 december 2018

Oj

Av Jenny - 28 december 2018 16:15

Tiden går alldeles för fort och tiden att sitta vid datorn, ja den finns inte.


Julen kom & den gick och nu vankas det snart ett nytt år.

Julklappar inhandlades och julklappar byttes, sonen ville dock endast ha pengar för att kunna köpa sig det han själv ville ha.

Dottern, ja hon ville också ha pengar, men där blev det en bred blandning av klappar & pengar.


Jag vet inte riktigt vart tiden blev av, men nu är vi på slutet av 2018 och jag måste säga att det varit ett bra år och jag hoppas att 2019 blir lika bra!


Tittar tillbaks på mitt liv och inser att många at de törnar man får i livet , har en mening, man utvecklas och kommer ut starkare.

Även om man inte tror det just då!

För vem hade gissat att jag skulle stå där jag är dag, om det inte varit för just de törnarna.

Ordförande för Gästriklandskennelklubb, Butikschef för 2 butiker ( tillsvidare) och planerare / korrensponsor för Saik Flickor...

Så det går bara man vill... Och självklart att man tar tillvara på tillfällena när de dyker upp!


Så mitt råd till er som står mitt i en sådan "törn",se det som en personlig lärdom och utveckling, även om ni inte just nu ser "ljuset i eran tunneln", så kommer den.

 







Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards