Direktlänk till inlägg 30 december 2018

Lust

Av Jenny - 30 december 2018 13:21

När lusten infinner sig så rullar det bara på...


Och nej jag pratar inte om sexuell lust utan skrivandets lust.

Den har ju inte funnits hos mig på ett tag, det kan ju bero på att tiden inte har räckt till och att jag just nu har några dagar ledigt.

Men förhoppningsvis så ska tiden finnas nu när det nya året och det nya arbetes schemat träder in och så även skrivarlusten.


                                                


Men inför det nya året och förhoppnings vis en fortsatt lust, så ska bloggen få en ny Touch, så från att varit grön i en längre tid... till ngt annat =)


   


 
 
It_is/Anette

It_is/Anette

31 december 2018 16:33

Ja man ska förnya sig då o då.... själv provar jag en ny portal, får vi se vad det blir av det :)

Gott Slut & Ett Gott Nytt År
Kramar

http://https://nouw.com/itismadeby

Jenny

31 december 2018 18:30

Ja lite förnyelse är aldrig fel, men lagom är bäst ;) Ohh spännande...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards