Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Jenny - 1 augusti 2016 08:10

Ja ibland blir det inte som man planerar =)

Mina planer som var för helgen gick lite i stöpet då det blev jobb ist för SM Finaler i hundkapplöpning, men det går ju flera tåg =)

Det blev 6 dagars jobbe vecka ist för 5, men vad gör det när man har så kul på jobbet och man trivs ?!?


I morgon så är det dax för en tripp till Arlanda för att hämta upp make och dotter, de har nu spenderat en vecka i Skåne hos farmor, farfar, faster & kusinerna =)

De har även varit på Kålmorden och en massa annat kul.

Melody har även dragit runt sin faster Terese med att jaga Pokemons *s*, hon är nu i level 8 vilket hon var väldigt glad över när hon ringde mig för att uppdatera och kolla i vilken level jag ligger i *s* ( skit ungen min)


 


Så i morgon kväll så åker vi in till City för att jaga lite mer gubbar & plocka bollar, det finns en hel del stop´s.

Vad gör man inte för sina barn ;)


Och vet ni, på hemvägen ifrån Arlanda så kommer vi att stanna på Chop Chop för lite mat *s*





Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards