Alla inlägg under maj 2018

Av Jenny - 30 maj 2018 21:01

finns, men tiden räcker snart inte till...


   

Av Jenny - 28 maj 2018 21:00

   

Av Jenny - 16 maj 2018 21:38

Här händer det inte mkt..

Tiden rinner lite ifrån mig och jag hinner inte riktigt med när det kommer till att blogga.


Men slänger ut en liten blänkare så här på kvällskvisten.


Idag kom detta upp i mitt flöde på fb

 


Här var hon inte stor tjejen, men intresset för hundar är densamme =) 

Idag såg det ut så här när hon var på målvaktsträning i Bergby


 


En trött men otroligt glad och uppspelt tjej klev in genom ytterdörren precis =)

Hon älskar verkligen nu när fotbollssäsongen dragit i gång!

De har redan hunnit spela en match, vilket de vann och nu kommer jag att skryta... Melody gjorde 4 mål =) De vann med 5-0.

Det är så otroligt kul att se hur hon utvecklas och det är ännu roligare at få höra att de inte riktigt vet vart de vill ha henne i laget, hon gör sig bra både som målvakt, då hon inte är boll rädd ( där brås hon då inte på mig) eller som anfallare... Och Melody själv har inte bestämt sig heller om hon vill stå i mål eller spela ute på planen. 

Men hon får välja alldeles själv och jag är tacksam över att hennes tränare låter henne blanda mål och ute spel.

Nu laddar hon inför morgondagens träning för att sedan spela match på Söndag mot Storvik.


Nu ska hon hoppa in under vattnet, för sen är det sängen som kallar, både för henne och mig =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards