Alla inlägg under november 2021

Av Jenny - 12 november 2021 08:16

kan jag ju inte påstå att det är ngt som jag är.

Har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Men man lär så länge man lever.


Men ngt som jag lärt mig och nyttjar mkt det är PrtSc- Print Screen, 

                                                                    

Detta är ngt som jag använder mig mkt av! Både på dator och mobil, mest på mobilen privat, och på datorn på jobbet när ngt behöver åtgärdas och jag behöver hjälp. Då får jag till mig ta en print screen och maila. Tom så mkt att dotter som satt och gick igenom mina bilder på mobilen undrade varför jag hade så många print screens i mobilen, mitt svar - Det är bra att ha, annars så kommer jag inte i håg vart jag hittade tex receptet eller om det är ngn annat som inspiration på nagelfärger mm.


Men i min otroligt otekniska värld så är detta ett otroligt bra hjälpmedel =)  Men även ett hjälp medel att kunna spara sådant som kanske tas eller tappas bort i ett internet flöde.


   


Jag sitter ofta med mobilen och tittar på bilder på olika färger och upplägg när det är dags att göra nya naglar, och då kommer print screenen till användning, för det gör att jag kan visa bilden ist för att förklara då det är många gånger svårt att förklara. 


Så ett tacksamt hjälpmedel för en otroligt oteknisk person som jag ;)


Av Jenny - 7 november 2021 08:42

 

Av Jenny - 7 november 2021 08:23

Är det som gäller om vi ska ngt att säga till om i guld striden..


DIF vann i går och gick därmed upp i serie ledningen.

Elfsborg har tappat stinget och farten, och satte X mot Varberg igår...


AIK spelar idag mot Östersund, ska de tyvärr vinna, men man kan ju alltid hoppas att Östersund taggar till för att röra om i grytan då de inte kan göra mkt åt sin superettan staus till 2022.


Så idag så gäller det, borta plan mot IFK Götborg.


                                                                              



Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards