Alla inlägg under juni 2018

Ler

Av Jenny - 17 juni 2018 13:48

ja det gjorde jag när jag hörde dotterns vrål när hon skulle ned för trappen..


Hon har nämligen idag jordens träningsvärk, hon sprang nämligen Saik loppet i går och hon gjorde det bra!

Hon tog i alldeles för mkt i början men matade ändå på i 14 varv, vilket innebar en löptid på ca 20 minuter.

Nu sprang hon inte hela tiden men mkt av den och det var ju inte så att hon gick ut försiktigt utan hon gav allt ifrån start, fullt ös medvetslös kan man säga....


I år gick Saik loppet i Axels minne, en ung kille som tragiskt gick bort i cancer, 

http://www.saik.com/


Man kunde sponsra löparna, antingen genom en fast summa eller en viss summa per varv, vi satsade en 20 per varv som Melody tog sig runt, oavsett om hon sprang eller gick!


 

Jag är så otroligt stolt över min dotter som ger järnet, men trots uppmaningar ifrån oss om att stretcha så tyckte hon inte att det behövdes, vilket idag resulterat i enligt henne själv, träningsvärken ifrån helvete...

Det roliga i det hela är att hon idag ska spela fotbollsmatch *s*


Vill du ge en gåva och hjälpa oss i kampen mot barncancer och samtidigt göra en bra sak för barn och ungdomsbandyn i Sandviken?

Swisha: 123 488 06 13



Av Jenny - 16 juni 2018 19:45

Nu har barnen sommarlov och jag har faktiskt påbörjat min semester =)

Sonen lär vi nog inte se mkt av då han spenderar tiden ute och uppe hos pappa sin. Han kommer hem med jämna mellanrum för att visa att han lever, han är ju trotts allt 17, ingen liten kille längre.


Melody och jag kommer att ta det lite som det kommer, vi har ingen lust att lägga stora planer, för vi är faktiskt ledig och det ska inte innebära en massa måsten ( Melodys ord), hon är klok hon, min dotter!


Mattias har inte semester än, han går på sin när jag kliver av min, vi lade upp det så även i år, just för att Melody inte ska behöva vara ensam så mkt på lovet.


     

NU

Av Jenny - 15 juni 2018 21:00

går jag på tre veckors


            

Av Jenny - 15 juni 2018 06:00

Och nu är det bara

                                      


dag kvar =)

Av Jenny - 14 juni 2018 20:58

N u är det bara...

                                       


dagar kvar =)

Av Jenny - 13 juni 2018 20:45

                                 


dagar kvar....

Av Jenny - 12 juni 2018 20:45

 

Av Jenny - 11 juni 2018 20:45

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards