Direktlänk till inlägg 9 februari 2020

Söndag

Av Jenny - 9 februari 2020 14:53

innebär en dag som innefattar matlådor och annat stök och bök.


Det blev matlådor mån - onsdag, sen så får det bli mer på onsdag för torsdag & fredag. 

Jag är ju inte jätte förtjust i uppvärmd mat ifrån mikron, men det går ju inte att köpa lunch varje dag..


Förra helgen 1-2/2, så var jag i Upplandsväsby på Ordförandemöte för Länsklubbarna.

Vi bodde på Scandic Hotell.

Jag åkte direkt efter jobbet kl. 20, på fredagen för att slippa gå upp tidigt å lördagen. Jag vågade inte chansa utifall att vädret skulle få för sig att bli dåligt.


Denna helg var laddad med punkter som vi skulla ta upp även planeringar inför kommande år.

Men lite blir framflytat då Årsmöten ligger på allas agenda och ingen vet ju hur det kommer att se ut efter.

Någon hade redan beslutat att de skulle kliva av, några rustade för att bli utsatt för kupp. Ja vi diskuterade mycket under denna helg.


Men det är alltid lika trevligt att träffa alla dessa kunniga människor ifrån andra Länsklubbar.

Men just denna helg var lite extra sprängfylld av skratt.

Sist vi träffades var på KF 2019, men där var det mer spänt och massor av människor ifrån andra klubbar inom hundvärlden.


Ja, jag har skrattat så att tårarna rann, en lätt känning av träningsvärk i delar av magen på söndag eftermiddag fanns det.

Vi började på lördags morgon kl. 10 och höll på fram till 13 för att bryta för lunch, för att sedan fortsätta kl. 14, fram till 18.

Vi skulle sedan äta middag tillsammans 19:30.


       


Söndagen var något kortare.

Vi började 10 och rundade av till lunch kl. 14, så jag var iaf hemma tidigt, vilket är skönt.


Lite skratt retande var det, för på torsdagen innan 30/1, så var jag i Stockholm för BC möte för Regionen med jobbet, och hade jag planerat bättre så hade jag tagit ledigt på fredagen för att stanna till hos syrran i Enköping, torsdag till fredag, för att sedan ta mig därifrån till Upplands Väsby, men det slog mig inte förens det var dags...


Nästa möte är i September, ska bli spännande att se om jag åker dit eller om det har blivit en förändring i GÄKK och om det är jag, så blir det lika spännande att se vilka som sitter kvar i de andra klubbarna.









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards