Direktlänk till inlägg 25 december 2020

Grattis

Av Jenny - 25 december 2020 18:30

på födelsedagen älskade stora syster!

För idag är det din dag, tyvärr så blev våra planer inte som planerat, men vi tar igen det nästa gång vi träffas!

Love You to the moon and back!

GRATTIS Igen på DIN DAG!

 


Planerna var stora men som vanligt när det kommer till mig och min syster så sätter vi familj, vänner och jobb framför tid med varandra. Men vi vet iaf att den andre förstår och att vi gör exakt lika.

Och i detta fall så  var mitt jobb som satte käppar i hjulet för våran egen tid tillsammans.

Men vi han iaf spendera några timmar tillsammans innan du fick styra Ruben hemåt igen.


och jag han få dig beroende på Polka Latte från Espresso House *s* Så nu är det bara att ladda ned deras app..

 



Men förhoppnings vis så ska vi väl få till det bättre 2021, utan virus och allt för mkt jobb... men jag vet ju vart jag har dig när jag behöver dig, på jobbet *s*


Vi bor ca 14mil ifrån varandra, vilket inte tar allt för lång tid att köra, men som sagt det är inte distansen som sätter käppar i hjulen för oss, men med en del planerande så brukar vi få till det!


Vi har inte alltid haft en nära kontakt, pga olika skäl, men vi hittar tillbaks till varandra under olika omständigheter. Och oavsett skälet till att vi glidit isär så är det aldrig ngt som vi har "hängt" över våran relation.

Vi är inte mer än mänsklig och vi har alla fel och brister, men vi vågar erkänna och förlåta varandra och det älskar jag dig för!

Vi skrattar, gråter, svär och ser olika på saker och ting, men det är precis så det ska vara. Syskon är ju där för att håll en uppe när man är ledsen, glad eller arg.

Du dömer mig inte över mina fel eller brister, och ja jag har en hel del sådana, precis som alla andra, och jag dömer inte heller dig för dina.


THE PAST IS THE PAST, NOW WE ARE LOOKINF FORWARD

 

För som sagt ingen av oss är felfri, men ngt vi har är respekt för varandra. Vi respekterar att vi har olika åsikter och syn på saker och ting, men det är nog det som gör att vi står oss stark till varandra och att vi i vuxen ålder trivs så bra ihop.


Att våga släppa sådant som har varit i det förflutna är ngt som du har lärt mig, för varför hänga sig kvar i ngt som man inte kan göra ngt åt?

Det hjälper vare sig dig eller de dina. Men det gör dig även starkare. 

Det är ett råd som jag har tagit till mig och vet du! DU har rätt! Fast jag är ju inte förvånad, för efter den resan som du har gjort i livet, ja du efter den resan så är du min idol, mitt föredöme om hur jag vill hantera saker som dyker upp i livets alla skeden.

För vi är starkare tillsammans, ensam kan man vara stark, men att ha familjen att dela med gör oss starkare!


       

itismadeby (nouw.com)

 








 
 
it_is/Anette

it_is/Anette

29 december 2020 02:04

Ja vi är starka tillsammans - börjar från slutet måste ju vara lite annorlunda.
Vi har ju också haft lite otur i år för allt det vi gör tillsammans som tradition varje år - har varit inställda - kryssningar, Högbo, stora Stockholm för att nämna några saker. Tur vi har telefonen :) hundpromenader tillsammans på varsit håll *ler* - Sen blir jag rörd generad o får liten tår i ögat - tack älskade syster min.
Men jag skulle inte klara mig utan dig, du har stöttat mig så otroligt mycket. Vet alltid att du finns där för mig oavsett när... behöver jag dig finns du där lika som jag finns för dig.
Visst vi har mycket nu... men vi vet ju båda att skulle det vara så att vi verkligen behöver den andra så släpper vi allt o finns där. <3

Det har varit en magisk julhelg detta år - o att vara uppe o umgås med dig, med er, det var ju en stor del av julen det med.


Kan bara nicka instämmande i allt det du skriver - o inser att jag måste hitta en polka latte snart :)

ja tänk att jag fyllt år... o jag har 2 år till på mig att vara oklok *skrattar*


http://https://nouw.com/itismadeby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards