Alla inlägg den 11 september 2015

Av Jenny - 11 september 2015 18:45

Ja ikväll blir det fredags mys utan mig.

Mattias & Melody har gjort egna planer inför kvällen och Anton har sina med Jonas =)

Jag kommer ju inte att vara hemma föränns sent som sagt.


Hundarna har fått sitt fredags mys, de fick kycklingvingar innan jag åkte =)


     

Bilderna är inte tagen idag som ni kanske ser *s*

Men de älskar verkligen dessa vingar....


Vad A & J ska hitta på det vet jag dock inte med M & M ska iaf i väg och äta på Östens Pärla, som sagt fredags mys =)


Av Jenny - 11 september 2015 08:28

Ja ibland kan man hinna med mkt på en timme =)

Bädda rent i alla sängarna, vika tvätt och lägga in i skåp, slänga in en ny maskin med tvätt, damsuga ovanvåningen och duscha, beställa foder och lite nya kläder...

Nu fixa håret sedan ut med doggsen för att sedan styra bilen mot Högbo då det är dags för det årliga utställnigen så nu står det bygga på schemat =)

Jag har även på min lott fått "äran" att hämta domare på Arlanda, första gänget hämtade jag redan i går =)

Det är inte bara jag som hämtar domare utan vi är 3 st som agerar "taxi" i år =)


Så den här helgen går i vänstervarvets tecken.

Jag ska skälv inte ställa utan jobba.

Så att vara ledig innebär inte alltid att vara just det , ledig *s* Men det här är kul så det gör inte så mkt och som sagt det är ju bara en gång per år.


     



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards