Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Jenny - 5 januari 2016 19:30

       

Av Jenny - 5 januari 2016 18:57

Ja jag sitter nu och väntar på att maten ska bli klar ,

det är ca 10 minuter kvar, ja jag vet intresse klubben antecknat *s*


Det blir en kort arbets vecka den här veckan, då det är en röd dag i morgon och då har vi stängt.

Sedan är det ju bara torsdag och fredagen kvar på veckan, jag har ju inte börjat med helger än, det blir inte föränns i slutet på månaden som mina schemalagda helger kommer att träda i kraft =)

Men var fjärde lördag känns inte riktigt som ett helg pass... =)


Idag var mannen med lill trollet till läkaren så nu väntar vi på en remiss in till Gävle =(

Men förhoppningsvis så ska det inte bli en stor sak av det !!


Själv så har jag 2 läkar pass nästa vecka, det är återkontroller som står på mitt schema *suck*

Men måste man så måste man...


Jag känner nu att jag har tappat lite sting i mitt skrivande, det har fallit ur.

Men förhoppningsvis så ska inpirationen infalla och jag ska komma igång igen!!


Nu har iaf vinter kommit, kyla och snö, inget jag jublar över då jag tyckte att det fungerade så bra ändå, men vädret tyckte annat så det är ju bara att acceptera..


 



Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards