Alla inlägg den 25 september 2016

Hon

Av Jenny - 25 september 2016 18:56

hade rätt, men jag vet inte om man ska tala om det *S*

Det kan ju stiga henne åt huvudet ;)


Ja det handlar om min kära och helt underbara stora syster..

   

    Lånad bild 


Jag fick en Snorlax i mitt 10km ägg , en Snorlax med 1099 i cp...

Ja jag vet jag har blivit en Pokemon nörd *s*

Och ännu värre blev det efter helgen i Enköping..

Anette såg till att lägga ett ägg på kläckning i både min och Melodys telefon med motivationen att det bli bättre figurer då och att i de korta så får man en Pikachu..

Melodys är ännu inte kläckt dock, men det ska bli spännande att se vad hon får!

Nu har inte jag och Melody några 2or men en hel del 10or så nu ska vi ut och vandra..

Och kläcka ägg...


Så jadu min kära syster, du hade rätt, man kunde få lite tuffare gubbar *s*,

men f*n vad man lär vandra...

För nu räcker det ju inte bara med 5km med hundarna utan vi trampar på med milen om dan, visst kan man lägga upp det i etapper, men då går det ju för sakta..


Så nu får hundarna vandra =) För här ska det kläckas ägg


 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards