Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Jenny - 1 mars 2017 19:38

Men jag kallar det för Onsdag =)

Dagen som delar arbetsveckan på mitten...


Sitter och slappar i mitten av soffan med en hund på vardera sidan, en aningen trångt med tanke på storleken på soffan.

   


Tror bestämt vi behöver en större ;)


Sitter och lyssnar på tjejerna på övervåningen som pysslar med mobilerna, de gör musik videos, det dansas och sjungs en hel del, tur att Anton inte är hemma , för han hade blivit tokig på allt fnitter och samma låt som spelas om och om och om igen =)

Men han hade ändå låtit dem hållas, fast visst hade han muttrat, men han är hos pappa sin över lovet så den här gången slipper han undan...


I morgon så är det dags för bandy igen, fast denna gången så är det dags för borta match, ABB Arena och VSK i den fjärde kvarten, nu håller vi tummarna på vinst, för då innebär det semifinal!

Men som sagt, det ska spela om det och matchen som spelades i går var vass, det hettade till ordentlig mellan lagen.


Ja jag vet , en liten bandy nörd, men vet ni, det är kul. Snart är den säsongen över och hund säsongen tar över.

Ringträningar och utställningar, och i år så ska jag verkligen ta tag i det och ställa lakrits trollet, hur jag ska göra med Sessan vet jag inte, måste verkligen ta mig i kragen och träna!! Både henne och mig själv, men jag vet, undan flykter undanflykter...

Men det är ju så lätt ;)


                             


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards