Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Jenny - 12 mars 2017 10:51

är nu avklarad för i år och jag ska ärligt säga att jag inte har tittat på en enda av del tävlingarna... Tycker att det har blivit allt för långdraget under åren.

Varför inte bara 2 del och sedan final? Har vi verkligen inget annat att fylla tv rutan med??

                                                  
        

Vi ramlade in på finalen när det var två låtar kvar, ja vad ska man säga om det sista bidraget?? Skämskudde! Om den låten gick vidare hur lät då de andra bidragen i deltävlingarna som inte gick vidare?

Jag är ju inte så insatt i hur det här med röstning går till men jag kliar mig en aningen i huvudet iaf.


Det som gör mig så full i skratt varje år är att det alltid står i tidningarna att "fel" låt vann, men hur kan det komma sig undrar jag?

Är det inte svenska folket som röstar fram vinnaren?

Och hur kan det komma sig att det alltid är fel låt som vinner??? Varje år är det samma visa...

Kommer vi någonsin läsa "rätt låt vann"?


 





Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards