Alla inlägg den 31 augusti 2018

Oj

Av Jenny - 31 augusti 2018 15:55

Ja det är nog ett ord som passar just nu...


Nu var det väldigt länge sedan som det blev ngt ned skrivet här... Men det hinns inte, viljan finns, men tiden räcker inte riktigt till...

Men snart så... kanske ;)


Nu har det varit mkt med jobba och förberedelser inför Högbo utställningen som går av stapeln i helgen 1-2/9.

I år så sitter jag ju på en helt annan position som kräver en del av både mig och familjen, men det tar vi igen.

Både make och barn ser att jag trivs med det jag gör, och att de även får hjälpa till gör saken lättare, men jag säger inget annat än att det är tidskrävande med jämna mellan rum!


                                                                     Bildresultat för gästriklandskennelklubb


Mycket händer på jobbet och det kräver också en hel del av min tid, men jag inser att det verkligen är ngt jag vill fortsätta med! 

Och att få chansen att utvecklas inom ett sådant växande företag är helt otroligt.

Jag hoppas att chansen kommer, så att jag kan få fortsätta att utvecklas och stärka den position som jag har idag!


Sitter just nu med ett litet leende på läpparna, trött som ett ... men ändå ett leende, men om det håller i sig efter helgen återstår att se.

Ska erkänna att jag är ngt less på att prata i telefonen men det går *s*

Man skulle ju kunna tro att jag som tycker om att prata skulle gilla att pratat i telefonen, men det är totalt tvärt om! 

Jag gillar bättre det personliga mötet!

Nu hoppas jag att vädret vänder, för det blir så mkt lättare att hålla humöret uppe om det inte regnar =)


Även hålla kläder och skor torra om det inte regnar *s*, men som tur är så finns det ju både kläder och skor som håller för väta..


Bildresultat för regn hundutställning



Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards