Alla inlägg den 6 mars 2016

Jag

Av Jenny - 6 mars 2016 14:06

tror att jag har dött och kommit till himmelen -Mamma..

Ja det var Melodys kommentar när hon klev av isen igår efter bandy träningen.


Varför då kan man ju undra, tränat hårt, ja det gör de alltid, men den här gången så blev det en stor överraskning åt de små. När det återstod 10 minuter kvar av träningen så klev det ut fyra st modell äldre spelare på plan.


Dessa 4 var nämligen inga mindre än Saiks A-lags killar, Nr 4 Niklas Gälman, Nr2 Joakim Bergman, Nr 23 Ted Haraldsson & Nr 95 Eric Pettersson.

Killarna gick in och spelade med i den pågående matchen =)

De hejade och pushade och gav tipps till den yngre generationen, och dessa lyssnade med stora öronn på vad som sades =)


         


Idag så är det dags för semifinal 2 för herrarna och på deras lott så innebär det att möta Västerås (igen).

Första matchen så möttes dessa 2 lag på Västerås hemmaplan och det inne bar för Saik en stor förlust 11-3 =(

Jag vet dock inte hur spelet i sig såg ut, men jag gissar på inte bra.

Melody var på plats i Västerås och tyckte att de spelade sämre än de i hennes lag, vilket kan säga en hel del...

Men jag hoppas att killarna tog lärdom av den matchen och spelar helt annorlunda! 

För nu vill vi se en seger på hemma plan =)


                  



Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards