Direktlänk till inlägg 16 februari 2015

Älskade Barn

Av Jenny - 16 februari 2015 14:57

Ja kan man säga ngt annat om sina barn?


Som jag berättade i tidigare inlägg så har helgen varit fylld med aktiviteter.

I fredags så var Melody iväg med sin bästa kompis Amanda och hennes pappa på Bio , de tittade på Paddington så en uppspelt tjej kom hem vi 19snåret full i information om filmen, pappa fick lydigt sitta ned och lyssna på sin dotter när hon betade av vad hela filmen gick ut på =)

Jag var ju som sagt inte hemma.

 

Ja som sagt jag försvann ju tidigt i lördags morgonen så Mattias & Melody tog sig en sovmorgon fram till kl 9, Anton var hos sin pappa och jag vågar nog inte ens tänka på hur länge de sov ;)


Vid 15 tiden så bar de iväg till Göransson Arenan för att titta på Saik, ja och så klart så var Amanda med, på plats träffade de den tredje musketören Lily, dessa 3 tjejer har vi föräldrar döt till de 3 musketörerna då de hänger ihop som om de vore fast limmad med varandra, i skolan och utanför.

Melody & Amanda på Halloween skridsko discot på Göransson Arenan

    Vi är & bowlar med tjejerna

    Melody & Lilly på väg i skidspåret i Stensätra

  Dessa fick Melody av Lily när de kom hem efter utomalnds resa.


Vart är Anton kan man ju fråga sig, varför inga bilder på han & hans vänner...Jo svaret är enkelt, jag går inte in med kameran i hans rum när det sitter ett gäng med tonåringar ;)

Honom får jag bara med när han knasar sig med lilla syster.

   

   

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards