Direktlänk till inlägg 28 februari 2015

Party Party

Av Jenny - 28 februari 2015 09:20

Jepp i kväll är det kvällen med stort K, ja iaf om man frågar födelsebarnet.

 

Hennes födelsedag var ju i Onsdags men det är i kväll som kalaset kommer att vara.

Så gissa om hon är spänd?!?

 

Vi kommer att börja kl 17,30 & avsluta 20,30, då men förhoppningsvis nöjda barn.

Melody har bjudit in kompisar mestandels ifrån klassen, men även några ifrån området.

Vi har handlat allt klart så det som nu återstår är att blåsa ballonger & fixa party musiken, Melodys egna val såklart!


Vi kommer även att bjuda på Pizza och den kommer vi handla ifrån Monroes, deras familje PIzzor är gigantiska och självklart super goda!

 


Förra året så valde båda barnen att bjuda kompisar på bio & mat, M hade med sig 3 kompisar och de valde att titta på Tingeling och innan gå på resturang besök på Den Gyllene Måsen.

Anton valde att bara ta med en kill kompis, de såg ngn action rulle och tog en pizza/ kebab.

 

Kvällen kommer att övervakas av mig & Carina & Liselotte ( Tack tjejer) , inte för att jag tror vi behöver övervaka speciellt mkt men iaf sköta regler inför de lekar som valts, medans Anton & hans kompis sköter musik bordet. Mattias kommer att vara hemma efter en lång dag på jobbet =)

Vi har lovat Melody att vi ska sitta i köket & inte störa ...Ehhh vi störa??? Ja tydligen med vårat tjatrande...Oki, vi lovar att hålla oss i köket =)

Nu är schemat införkvällen satt & det är dax för att fixa musiken.

Har lovat att knäppa kort , så det kan hända att det kommer en liten bild uppdate senare....

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards