Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Nu Så

Av Jenny - 5 maj 2015 14:15

Jaaa nu fick jag det där samtalet som jag väntat på, det som gör att det kommer att göraså att vi får som vi vill!

Nej det har inget att göra med mitt nuvarande hälsotillstånd, utan ngt helt annat =) Inte heller ngt nytt jobb.

Utan ngt helt annat.


Nu är det iaf bestämt att det blir av , den 22maj så är det dags. Så som det ser ut just nu så blir hela dagen uppbokad, vilket är mindre kul, men när resultatet kommer så kommer vi troligen att bli super nöjda.

Ja hoppas kan man ju alltid...

Vi har väntat en tid på det här och idag så ringde de, äntligen.

Så imorgon ( snabba vändor) blir det till att åka på ett snabbt möte för att gå igenom det som behövs, sen så...

( gnuggar händerna av förtjusning) Jag to.m nynnar ...

Men det ända är att behöva väääänta, det är ju inte riktigt min grej, men det är bara att fint vänta..& vänta ...& vänta....

Men vad är det man säger..Den som väntar på ngt gott kan aldrig vänta för länge..Eller ngt sådant



Men vad händer annars idag då?

Ja jag har iaf haft frukost främmande =)

Så jag var iväg till Ica efter att ha lämnat av dottern i skolan, för att handla lite gott pålägg och nygräddade frallor, det är ju inte alltid jag äter frukost , är så grymt dålig på det och det är en av de fel man oftast gör när det gäller vikt, upp & ned gång, man ska ju inte hoppa över mat utan man ska äta var tredje timme , lite och röra på sig mkt, men det är ibland lättare sagt än gjort ;) För här slarvas det hej villt med måltiderna ( mina).

Men idag så åt jag iaf frukost, vem var här? Nej ingen älskare, jag är så förälskad i min man så jag behöver inte hitta ngt på sidan av ;)

Nej för att vara lite seriös nu då så var det min storasyster som kom över då hon denna veckan är uppe här på sina egna små äventyr =)

Hon tyckte att jag behövde få prata lite till om allt som snurrarar runt mig just nu. Och det är jag är otroligt tacksam för. 

Med så mkt kunskap & lugn som hon utstrålar så gör det att jag känner mig lugnare och inte lika orolig. För även om det ser bra ut, ingen spridning och säkert en ganska vanlig op så finns ju alltid den där oroskänslan med att sövas..


                                                     

                                 Jag fick även denna söta lilla nyckelring =) 


Jag säger det igen, är så otroligt glad att hon hittade tillbaks in i mitt liv då vi inte har haft ngn större kontakt på de senare åren. Men det är ju sådant som händer, men det ändras ju lite nu vilket jag är glad över.


Nu måste det tas tag i de vardagliga sysslorna, plocka ihop tvätt , laga mat,gå ut med hundar, ja ni vet de där måste sakerna =)






 
 
it_is/Anette

it_is/Anette

5 maj 2015 15:42

tack för frukosten, det satt fint o dina små fyrbenta var verkligen sociala, dom var inte blyga dom inte *Ler*
Du behöver lite uppmuntran nu i det jobbiga tyckte jag *ler*
Ja tänk att det nu äntligen blir av, det är nästan så att jag måste avbryta mina semesterdagar den 22 maj o komma upp för att se - ja resultatet eller varför inte hela proceduren.... kan vara intressant *ler*

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Jenny

5 maj 2015 16:08

Ja jag tackar för allt stöd du ger!!
Ja lite nyfiken är du allt ;) Du vet ju att du alltid är välkommen =) Vi kan ju alltid sätta stolarna så nära varandra som möjligt så att vi kan skratta åt det kommande eländet ;)

 
Liselotte

Liselotte

6 maj 2015 11:35

Åh vad gulligt av dig Anette:) Så skönt att se glädjen i Jennys ögon när hon pratar om dig. Så kul att ni har hittat varandra igen. Det är nog extra skönt i dessa tider, kram på er båda❤️

http://www.nouw.com/Sexbarnsmamman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards