Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Jenny - 28 maj 2015 16:40

Ja nu är jag helt slut..

Det är mkt som ska ordnas innan måndag..


Så Idag styrde Melody och jag bilen emot valbo för att träffa Anette, vi planerade lite inför kommande vecka och så skulle ju Melody ha fotbollsskor plus att det är dags för kalas och en present inhandlades, fy vad det är svårt att handla till barn som det inte leks med så ofta, man vet ju inte riktigt vad de leker med eller tycker om ...


Men nu har vi iaf införskaffat skor, 2 par till strumpor och även ett par shorts till.

Fast denna gången stod inte vi för notan utan Farmor & Farfar =)

Tack så mkt!!


                                                  


Ja en fika med Moster/ syster Anette hans det oxå med då hon var upp för att fira en födelsedag =)

Melody är så imponerad av hennes långa blonda hår, ngt som hon har haft i alla år som jag kan minnas *S*

Försökte att få ett "normalt" foto på Lill Lärkan  med sin moster men hon kan bara inte vara "normal" på ett foto, det ska fixas och trixas och göras grimaser... En riktig spexare


                                     


Ja det är mkt som ska planeras innan jag åker, för det kommer ju inte att rulla på här hemma utan mig ( tycker iaf jag) Men jag vet att det kommer att gå hur bra som hellst!

Men man vill ju vara oumbärlig ;)


Hämtning av mig blir av Anette så Mattias slipper ta ledigt ifrån jobbet plus att han hatar att köra bil, jag är ju inte som alla andra då jag har sagt nej till att han ska komma och hälsa på mig på sjukhuset, tycker det är onödigt med bensin kostnad och att släpa med barnen, ja jag vet knäpp. Men pappa & Anna-Lena kommer och hälsar på och så även Anette, de bor ju närmare, Så jag klarar mig, tänkte ju inte bli liggandes längre än till onsdag ;) Förhoppningsvis så kanske jag får åka hem redan på tisdagen, men det återstå att C.


Nu ska vi äta middag för att sedan planera inför de dagar då jag inte kan styra och ställa mer än över telefonen, hur ska det  här gå utan mig på hemmaplan *s*






Av Jenny - 28 maj 2015 09:45

Ja i går kom Mattias födelsedags present ifrån hans mamma & pappa, och ja han har önskat alldeles själv!

Har önskade sig nämligen en H2O mopp, ja ni läste rätt, en H2O mopp, ni vet en sådan där som ångar..

Som sagt min man är inte som andra karlar, han tycker om att städa ;)

Så nu har vi fått en men jag gissar att det kommer att vara Mattias leksak mer än mitt redskap *s*

Hittade han på alla 4 i duschen i går, ångandes i kanter och andra lite svåre utrymmen... Men en sak kan jag ju säga , Rent blir det!


Den finns tydligen i olika färger och vi har fått en röd,vi har to.m döpt den, Röda Faran *s*

                                

Det roliga är att svärmor oxå skaffade sig en och så vet jag en till som har *s* Lite komiskt faktiskt.. Syrran har en hon med, en röd, så nu ska vi ånga gardiner & spisen , ja och allt annat som kommer i ens väg...



Ja vad ska man säga, ibland så bara blir det så att man faller för reklamen på tv ;)

Vi har även trillat dit på en Nicer Dicer plus.. Vi har dock haft den ngt år nu, och den är välanvänd!

Men den var det faktiskt jag som ville ha, vi älskar sallad i den här familjen men man drar sig ibland då det ska hackas och skäras, men med lilla slicern så säger det bara tjoff tjoff då är det klart =)


                                                   


Det finns reklam som fatiskt fungerar så bra som den visar, men de är nog väldig lätt räknade ;)


Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards