Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Jenny - 4 oktober 2015 23:15

Har verkligen bara rusat i väg.


Nu äre det snart måndag och ny vecka, ja snart är det ju jul...

Näe den får faktiskt vänta ett tag till!!


Idag så gick min dag i hundens tecken.

Var över till mina ( ja jag säger mina) lakrits troll, det var dag att klippa klorna, ngt vi gör var 14:e dag.

Varken Grå eller hennes son Akilles uppsakattar mina besök, iaf inte före.

Men efteråt så vet de att det alltid blir ngt extra gott så då duger jag minsann =)


Sedan bar det av ut till flocken i Storvik för lite lunch och en massa hund snack, sedan så styrde Carina & jag bilen ut mot Österfärnebo för att mysa lite med pinnarna =)

Där blev det fika och ännu mer hundprat, ska försöka hitta en lokal där vi kan ha ring träning nu under vinterhalv året men jag vet inte riktigt i vilken enda jag ska börja ...


Här hemma har inte Fia riktigt gått ur sitt höglöp så Jumjum får fortsätta att följa med i bilen så fort jag ska ngn stans, men snart så ska väl även denna damen bli klar..


Akilles & Grå

      Manikyr på G



Storviks flocken

Nemo aka Krokodilen                      Idefix aka Ida aka Gaphalsen

Sessan aka Queenie                          Luke aka Batman


Stor Pinnarna

Fennel                      Diamond




Av Jenny - 4 oktober 2015 10:30

Kan verkligen säga mer än tusen ord =)

Akilles

Grå

 



   


-Ge nu hit gottat .....

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards