Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Jenny - 19 oktober 2015 06:15

                                                  
      


Ja det har det varit ett par dagar här hemma.

Anton började tidigt i förra veckan med förkylning och feber, jag började i torsdags.

Så nu inväntar vi de andra, men har de tur så kommer de undan!

Min förkylning har nu "satt" sig och febern har börjat att ge med sig, men då så kommer ju den där rethostan, den torra och irriterande varianten.

Så nu ska här drickas honungs vatten, både jag och Anton hostar i kapp på nätterna =(


Så som ni förstår så har det inte blivit många knop gjorda här på hemma plan.

Mattias har jobbat och Melody hade en kompis som sov över fredag till lördag, ja hur orkade jag det kan man ju undra om jag nu var dålig..

Har man lovat så har man =) Så oavsett hur krasslig jag kände mig så =)

Plus att tjejerna skötte sig själva, jag bara matade och såg till att de var nöjda, sedan så fick jag ligga på soffa och kurera mig.


Nu är det ny vecka och nya äventyr att se fram emot ....


                                                  
             


Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards