Direktlänk till inlägg 20 april 2016

Taggad

Av Jenny - 20 april 2016 20:03

eller kanske inte så mkt. Men det kommer iaf bli en rolig helg =)


Utställningen i Sundsvall är avklarad och det gick väl lite som förväntat, men jag kan inte begära mer än så efter som att vi inte har varit så aktiv, men de har jag planer på att förändra.

Vi får nu se hur Sessan står i domarnas ögon och får hon mkt nedslag på vikten så får vi se om jag inte ställer av henne efter i år för att kanske ta ut Fia för att jaga det sista certet =)

Men det blir ett senare projekt, i år satsar jag på Sessan och kanske lite på Akilles, för det är ju så kul att visa den killen =)

( och nej du Mona, kjolen kommer att sitta kvar ;))

                                         


Men nu står Västerås inför helgen =)

Jag ska väl erkänna att jag inte har tränat så mkt mer inför denna gången heller men kommer att ha lite expertishjälp med mig så jag kan få lite "pointers" plus att jag ska testa och se vilket koppel/ halsband som ter sig bäst i ringen den här gången, jag har ju inte bara ett.

Det är inte bara att ställa hund, det ska vara rätt godis och koppel och kläder och skor *s*

Men iaf på fredag så styr jag bilen fullpackad med diverse saker förutom bur och stolar, så ska det vara salsa och H2O moppen, för det ska levereras till syrran, där jag och Sessan kommer att övernatta.

För nu ska vi valla storasyster också ;) Det är ju alltid roligare med sällskap.


Ja nu kanske ni undrar varför hon inte kan köpa sin salsa själv? Det är så att det är en lokal producerad salsa som inte går att få tag i där hon bor så jag blir lite av en leverantör *s*

Sedan så har hennes H2O mopp lagt av och vi använder ju inte våran så mkt så då får hon låna den, bättre det än att det står i garderoben och samlar damm...


                                                  
 

De som står på shopping listan är, Bocken brinner och Stark med mkt smak, jag har själv aldrig testat men ska göra det nu när grill säsongen drar igång för det ska tydligen vara väldigt gott till grillat=)


Men för att återgå till utställnings planerandet så ska jag packa bilen redan i morgon, vilket även duscha hund gör, för att sedan på fredag direkt efter jobbet bara åka hem för att hämta den lilla knorrsvansen =)

Kvällsmiddagen kommer absolut att införskaffas ifrån chop chop !!


I år känns det faktiskt som om intresset har vaknat igen efter flera år uppehåll, har ju inte varit direkt aktiv, men det är ju en del andra saker som har spelat in men den största delen har ju varit motivationen.

Men nu känns det som om jag är på G igen!


Så nu laddar vi om inför utställnings året 2016!!







 
 
Ingen bild

Mona

21 april 2016 08:00

skulle vara så skoj å se Sessan och dig i ringarna :D
du får ta å gå på ringträningen dom har i stadsparken ;) haha

Jenny

21 april 2016 08:37

Börjar i maj =)

 
it_is/Anette

it_is/Anette

21 april 2016 17:57

Ja det ska bli så jäkla skoj o gott *ler*

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards