Direktlänk till inlägg 18 december 2016

Vintergalan

Av Jenny - 18 december 2016 14:53

2016, julmat och en show =)

 

Och vilken show det var!

Artister som Petter, Danny , Ace Wilder, Plura, Elisa, Petra Marklund & David Lindgren var på plats.

Maten var jag inte imponerad av, tyckte att det var alldeles för mkt pengar att betala för den maten som serverades, och vi hade ju hoppats på att det skulle vara bättre än förra året men så var inte fallet.

Att kalla det för ett julbord är att ta i!

Visst , man går kanske inte till en sådan här tillställning för att äta, men man betalar ju iaf för det och då kan man ju tycka att det borde läggas en del energi & planerande på den delen iaf!


Men showen, ja den höll verkligen måttet!


Men någon jag verkligen blev besviken på var på Dannys framträdande.

Jag såg fram emot att se han på scenen, men han föll i graderna ganska snabbt, han kråmade sig mer än att ge en show för hela lokalen, hans show var för de på den första raden..


Men en killen som jag faktiskt blev glatt överraskade över var David, den killen kunde verkligen showa & sjunga, ja att han kunde sjunga det viste jag redan, men vi kan ju lugnt säga att han levererade!!!

Men han var inte den enda, Petter, Petra och Elise var med de också, de såg verkligen till att alla stod på fötterna och dansade =)

Ace var såg man inte så mkt av så tyvärr så föll hon lite i glömska..

     



Hela golvet gungade och det sjöngs med för full hals! Stämningen var verkligen på topp, vi fortsatte tom efter showen, vi dansade några timmar till, sedan kändes det i fötterna så vi började bege oss en efter en.

Men detta är absolut något som jag hoppas vi gör om nästa år =)


Ja vi kan ju säga att det är något jag hoppas vi gör om nästa år med, och även då med tjejerna ifrån Valbo =)





 
 
it_is/Anette

it_is/Anette

18 december 2016 21:25

Hade varit skoj att få gå på något sånt med mina arbetskollegor.. *ler*

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards