Alla inlägg den 11 december 2016

Av Jenny - 11 december 2016 18:29

Och en hel del julstök har det blivit under dagen.

Vi har jul bakat en del, men är inte riktigt färdig än.

     


Idag så tänder vi även det tredje ljuset i staken och det är inte många dagar kvar till julafton.

Igår klädde Melody och Mattias  granen medans jag tog en tripp till Valbo.

Jag trotsade vetskapen om att det skulle bli mycket folk och en kropp som inte var riktigt med på noterna.


Men när jag klev innanför dörrarna här hemma så kom julkänslan över mig ordentlig, och idag blev den bara starkare när snön kom. Jag hoppas verkligen att den nu får stanna, för visst vill man ju ha en vit jul.


     

       


Julklapparna är nu färdig handlad och vi kan bara luta oss tillbaka och invänta julafton, den som i år kommer att spenderas i Enköping.

Vi kommer att packa in barn, klappar och hundar i bilen för att spendera julen med familjen i Enköping.

Stora syster Anette, systerdotter Rebecca med sambo & systerdotter Denise =)

Det ska bli så mysigt, det är inte frågan om antalet utan om kärleken och personerna man vill vara nära under en sådan här tid.
















Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards