Direktlänk till inlägg 27 mars 2015

Påsklov

Av Jenny - 27 mars 2015 14:03

Ja det är vad det är nästa vecka för barnen =)

 

8 dagars ledighet och bara vara & hänga med kompisar.

Anton kommer att spendera veckan hos sin pappa för Farmor kommer upp ifrån Kristianstad & ska spendera hela påsk veckan här.

Jonas jobbar ngn dag sedan så är han oxå ledig. De har väl sina planer men lite tid kommer att läggas på en bokrecension som ska göras & skickas in & sedsan plugga tyska inför kommande tyska prov som han ska ha efter lovet.

Han kom i veckan hem med ett oförbetett läxförhör i engelska vilket han var riktigt stolt över...

  Han fick ett A, han ska vara stolt!  Vi är alla stolt över han!!

Han kom ju även hem med dett geografi förhör för ett tag sedan...

  Alla rätt =)

Jag är så otroligt stolt över han!! Men det faller sig nog naturligt hos en förälder att vara stolt över sina barn =)

Ja jag skryter över mina barn, de är så duktiga båda 2!!

Och om jag inte får skryta om dem vem ska då göra det ? ;))

För det gör jag, älskar att skryta om mina barn!


Melody kom idag hem med sin mattebok som hon har jobbat klart i, det var hon och några till som var färdig.

Ja med handen på hjärtat så har hon inte ärft sina matte kunskaper av mig! Jag avskydde matte när jag gick i skolan och gör än i dag, tackar för att miniräknare finns ....

Båda barnen har väldigt lätt för matte & jag tror att de har ärft det ifrån sina fäder & ifrån morfar för han gick ut med ett A i matte när han slutade skolan.

    Duktig tjej!!


Melodys vecka är nästintill fullbokad, kalas*2, badhus & biobesök...Ja sedan ska hon ju hälsa på Antons farmor oxå har hon bestämt för Melody gillar henne & den känslan är ömsesidig =)


Ja så här hemma händer det iaf en del, hur ska ni spendera erat påsklov?





                             



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Skapa flashcards