Alla inlägg den 5 april 2015

Av Jenny - 5 april 2015 08:25


Ja ni vet när det fastnar en låt i huvudet och den vägrar att flytta på sig...

Jag har nu haft en & samma låt i huvudet i 3 veckor och den vägrar att flytta på sig...Oftast så brukar den försvinna efter ngn dag med inte denna gången *suck*


Det är inte en av de mer populära låtarna som går på radion idag, utan det är en av de äldre låtarna, tror den är ifrån -09

Men fast är den!!!

Men vilken låt undrar ni nog nu..Jo det är Petter´s - Så klart

Inte en låt som jag brukar lyssna på så hur den har lyckats haka sig fast det kan man ju fråga sig..Men men här är den och den har då ingen tanke på att flytta...




Sen så ju mer man försöker att få den ur huvudet desto hårdare verkar den sitta....

Irriterande som sagt....

Man försöker att hitta ngn annan låt som kan flytta in men det vill sig inte, en envisare hyresgäst får man nog leta efter, fast man ska nog inte kalla den för hyresgäst ..Den betalar ju ingen hyra...


Mattias kunde inte riktigt sätta fingret på vilken låt jag menade när jag muttrade över att den fastnat, så jag plockade upp den på Youtube för att visa den.

Hittade även en helt annan artist som även hon gjort sin tolkning på låten =)



Men jag tror nog att Petters orginal är en aningen bättre =)

Fast den är ju mkt mjukare med Lillbabs, så kanske det beror på vilket humör man är på....För den är ju inte dålig med Babs!


Faste en låt med Petter som jag inte gillar är ju Microfånkåt, fast när September gör den så vart den mkt bättre.

Hur många gånger har inte den poppats i bilen & både Melody & jag har gastat med *s* Det låter inte vackert men det låter kan man ju säga.


-Sjunger helldre än bra eller hur är det man säger??







Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards