Alla inlägg den 24 april 2015

Av Jenny - 24 april 2015 15:06





Av Jenny - 24 april 2015 11:40

Ja nu är jag trött, efter 2 besök i Gävle bara denna veckan är 2 mer än vad jag brukar vistas i Gävle.

Det är inte långt emellan Gävle & Sandviken men ändå så blir det inte att man åker hela vägen utan det blir oftast att man stannar i Valbo för shopping & fika träffar.

Men som sagt 2 dagar i Gävle den här veckan och nästa vecka ytterligare 2 till....Inte mkt för att vara på möten och kallade tider för info & annat..


 


Nästa vecka häder det inte så mkt förutom det som redan är innplanerat...

Men på Onsdag så blir det lite hyss ;)

Det är nämligen ngn som fyller år så då ska jag ta och kidnappa denna person så vi kan gå ut & äta, vi ska äta ngt riktigt gott!! Ni vet ngt som man inte unnar sig så ofta!

Vi ska to.m ta oss till Gävle för det är lite dåligt med urval här i Viken tycker jag.

Funderar på om vi inte ska ta en heldag i Gävle, shopping och lunch... Hmmm tåls att tänka på.

Nej det är inte hemligt för hade det varit det så hade jag ju inte bloggat om det *s*


Annars då? Näe inte mkt ...Står lite på paus knappen känns det som, bara vänta och c vad tiden har att utvisa.

                                                


       




Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards