Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Angry Bird

Av Jenny - 29 april 2015 07:22

Ja det kan man säga att jag vaknade upp som i morse...

                                                


Att folk inte kan respektera!! Att anklaga mig för att vara elak mot mina barn..Mmmm, men att sedan själva sätta barnen i sådana situationer där de mår dåligt är för mig ofatbart!!!!

Varför inte sätta barnet i just det här fallet min dotter i första rum, inser de inte hur illa ni gör henne?!?!


Så inatt var det dags för mardrömar igen, jag & Mattias hade redan räknat ut att det skulle komma... Stackarns tjej!

Hennes första ord när hon kom in till oss var - Mina dröm fångare fungerar inte.

Hon har nämligen 3 drömfångare på sitt rum som hon har fått av sin faster Therese ( som gör dessa)

Av just den här anledningen, att fånga onda drömmar innan de når henne... Men inatt fungerade de inte =´(

                                                   

Ja jag är ARG!!!!!!! Att slänga ur sig både det ena & det andra om mig..Fine jag köper det, hata mig öppet på bloggar, snacka skit, sprid dynga , social anmäl mig igen, önska att jag inte fanns, ja fortsätt som det görs idag, men tänk då oxå på hur mkt längre bort mina JA MINA barn kommer ifrån ER!!!!!!

Jag kommer ALLTID att sätta mina barn i första rum, men det är ju ngt som för er är helt ofattbart, för ni vet, med handen på hjärtat inte hur man har ett sunt & normalt förhållande till era egna barn!!

Så nu ber Jag Er, tänk på vad ni utsätter denna lilla tjej för!! Ja vad NI utsätter henne för!!

Ni får respektera mitt beslut för jag kommer alltid att veta vad som är bäst för mig & min familj, den familj som faktiskt är MIN inte Er!!

Ni är inte inräknad och som det ser ut just nu så kommer det inte att bli ngn ändring på den fronten på länge, och i skrivandets stund ALDRIG!!!!!!


Ni sitter och säger stackarna barn, hur fel jag gör i allt, men är det som ni gör verkligen så rätt?

Är det ett sådan sunt sätt som ni har? Hur ser det verkligen ut? Är jag verkligen så dålig som ni säger att jag är??


Nu har jag fått ur mig en del av min ilska, tack för det bloggen =)

Nu iväg med barnen till skolan och sedan iväg till Gävle om jag ska hinna i tid till 9......


 
 
Ingen bild

cina

1 maj 2015 00:50

Man bör sopa utanför sin egen dörr först kan jag tycka.....men tror man sig vara så speciell finns det inget att sopa ;)

Jenny

1 maj 2015 10:17

Ja man kan ju iaf tycka att de borde sätta Melody i första rum, men det är ju det där med respekt.... För att vara en sådan jävla elak och manipulerande person som jag är enligt dessa så kan man ju tycka att de borde låta mig och de mina vara, för jag har ju dock tydligt talat om vad jag tycker och vill..Men åter det där med respekt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 mars 2023 17:39

              Under detta mäktiga tifo stod vi när MFF möte Hammarby i Cup finalen 2022 på Tele 2 Arena. Det blev varmt kan bara tilläggas.       Mäktigt Skåne tifo!           ...

Av Jenny - 23 januari 2023 19:18

Innebar för min del utökade arbetsuppgifter. Jag som inte flugit allt för många gånger i mitt liv fick en hel del resande under bältet i slutet av 2022.   Kiruna*3 Lycksele*2 Kalix*1   Jag har stötat och varit med och byggt upp 2 nya bu...

Av Jenny - 12 januari 2023 19:00

I måndags kom de glada nyheterna -Dottern blir uppflyttad till Dam Juniorerna (F19) , tjejen som går all in när det kommer till att spela och att titta på sporten, hon som aldrig säger nej till en xtra träning eller en xtra match, hon som alltid stä...

Av Jenny - 27 februari 2022 17:33

beslut är oftast just det, tuffa! Men så också de som är rätt just där och då. Jag har nu i några år velat fram och tillbaks om huruvida vi ska skaffa en hund till eller om jag ska låta hunderiet rinna ut i sanden.   Jag älskar att ha hund och ...

Av Jenny - 25 februari 2022 17:15

Ja det är vad dottern fyller idag... Jag menar 15 år.... Satan vad tiden går fort! Men jag älskar verkligen att se båda mina barn växa och utvecklas, se dem ta steg för steg i sin utveckling och sin självinsikt.   Grattis älskade unge!     ...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards