Alla inlägg den 9 oktober 2016

Av Jenny - 9 oktober 2016 07:52

Ja nu kan vi väl ändå säga att hösten har tagit sin plats.

Sommaren har iår varit lite upp och ner tycker jag, varmt enda dagen för att sedan dra ned temperaturen ett par grader, jag har inte riktigt fått den där sommar känslan i år så jag längtar redan till nästa.


Men nu är hösten här och med den en helt otrolig färgpalett.

För även om mörkret kommer med hösten så har denna årstiden en helt otroligt färg spel.

                            


Det är ju ändå mysigt så här på hösten, det är lite kallare och ljust kommer strax efter 9, dagarna är fortfarande längre än vad de är på vintern då ljuset mer eller mindre lyser med sin frånvaro.

Men hösten bjuder på allt, kyla, värme, mörker och ljus.


Själv sitter jag just nu i soffan med ljus tända och en kopp te medans resten av familjen sover, ja inte maken som är på jobbet, men barn och hundar sover sött.



                                                

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Presentation


Hej och välkommen!
Här bloggas det om allt mellan punkt & komma.
Uppehåll & aktiv, ja det varierar. Ibland faller lusten in för att inästa stund hindrs av tidsbrist. Men med tålamod och fantasi så kommer det att bloggas på.

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards